Bezorgen
-
Hoe snel bezorgen jullie?Elk product heeft een eigen uiterlijke bezorgdatum. Je vindt deze bezorgdatum op de pagina van het product. Voor de meeste producten in ons assortiment geld voor 16:00 uur besteld, de volgende dag bezorgd.
In het geval van vertraging laten we altijd per e-mail weten wat de nieuwe verwachte bezorgdatum is. -
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?Je bestelling is te volgen vanaf het moment dat wij deze versturen. Dat kan gemakkelijk door op de link te klikken in de e-mail die je van ons krijgt zodra we je bestelling hebben ingepakt.
-
Wie bezorgt mijn bestelling?We werken samen met PostNL en DHL voor het versturen van bestellingen. Op het moment dat je pakket het magazijn verlaat sturen we een e-mail. In deze mail staat precies wie jouw bestelling komt bezorgen.
-
Betaal ik verzendkosten?De meeste producten op Kinger worden gratis aan huis geleverd. Echter zijn er producten waar wel extra verzendkosten worden gevraagd. In dat geval staat dat vermeld op de pagina van het product.
-
Waarom is mijn bestelling niet bezorgd?Helaas komt het soms voor dat de bezorger niet op tijd kan leveren. In het geval van vertraging laten we altijd per e-mail weten wat de nieuwe verwachte bezorgdatum is.
Was je op het moment van bezorgen niet thuis? Dan kan het zijn dat het pakketje bij de buren of bij een servicepunt ligt. Ook kan het zijn dat de bezorger de volgende dag opnieuw langs komt. In al deze gevallen laat de bezorgingsdienst een brief achter waar je pakket is of wanneer ze opnieuw langskomen. -
Waarom ontvang ik geen pakbon?We willen zo duurzaam mogelijk onze pakketten leveren en zijn daarom gestopt met printen van pakbonnen.
Heb je een overzicht nodig van je bestelling? Deze is gemakkelijk terug te vinden in de mail of in de 'mijn account' omgeving. Heb je geen account dan kan je altijd contact met ons opnemen.
Onderwerpen
Vind je antwoord op je vraag binnen de verschillende onderwerpen.