Klantenservice

Vragen?

Yes, daar zijn we gek op! Bekijk ook de veelgestelde vragen, misschien staat je antwoord er al tussen.

Meestgestelde vragen

  • Elk product heeft een eigen uiterlijke bezorgdatum. Je vindt deze bezorgdatum op de pagina van het product. Voor de meeste producten in ons assortiment geld voor 16:00 uur besteld, de volgende dag bezorgd.

    In het geval van vertraging laten we altijd per e-mail weten wat de nieuwe verwachte bezorgdatum is.
  • Je bestelling (gedeeltelijk) retourneren is heel eenvoudig bij Kinger.

    1. Login in je account en in je accountomgeving vind je links in het menu 'retourneren.'
    2. Selecteer de product(en) en het aantal dat je wil retourneren.
    3. Bevestig je keuze door op 'Retourneren' te klikken.
    4. Wij ontvangen je retouraanvraag en voorzien je binnen 24 uur van een retouretiket.
    5. Pak je retour in en breng het pakket een ServicePoint.
    6. Zodra je retour bij ons binnen storten we het aankoopbedrag binnen 7 dagen terug op je rekening waarmee je hebt betaald.
  • De meeste producten op Kinger worden gratis aan huis geleverd. Echter zijn er producten waar wel extra verzendkosten worden gevraagd. In dat geval staat dat vermeld op de pagina van het product.
  • Helaas komt het soms voor dat de bezorger niet op tijd kan leveren. In het geval van vertraging laten we altijd per e-mail weten wat de nieuwe verwachte bezorgdatum is.

    Was je op het moment van bezorgen niet thuis? Dan kan het zijn dat het pakketje bij de buren of bij een servicepunt ligt. Ook kan het zijn dat de bezorger de volgende dag opnieuw langs komt. In al deze gevallen laat de bezorgingsdienst een brief achter waar je pakket is of wanneer ze opnieuw langskomen.
  • Je bestelling is te volgen vanaf het moment dat wij deze versturen. Dat kan gemakkelijk door op de link te klikken in de e-mail die je van ons krijgt zodra we je bestelling hebben ingepakt.
  • De veiligheid van onze klanten staat altijd op de eerste plaats. Om een voorbeeld te noemen worden betaalgegevens nooit bij ons in het systeem opgeslagen en gebruiken we persoonlijke gegevens alleen voor het verwerken van een bestelling.

    Lees meer over hoe we met gegevens van klanten omgaan in onze privacyverklaring.

    Slotje in je browser
    Ons webadres met https:// en niet met http://. De 's' staat in dit geval voor 'secure/ beveiligde' verbinding' en betekent dat gegevens versleuteld worden opgeslagen.
  • Retourneren bij Kinger is meestal altijd gratis. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten het product kosteloos kunnen uitproberen.

    In het geval dat het product niet gratis geretourneerd kan worden staat dit vermeld op de pagina van het product.